mandag den 7. maj 2007

Sounddevilman præsenterer ( 2 ). Sukkersjokk.


Som besøgende på denne blog har du nu muligheden for at møde den legesyge og lydautistiske elektronika-spillopmager Sukkersjokk.

I selskab med denne troldmand og opdagelserejsende i lydmæsige orginalitet og særheder,vil du blive udsat for sære genrer- sammeblandinger, som hvis du er et utålmodigt væsen,
måske kan få dig til at flygte skrigende bort iklædt angstens sved.

Men, for den sultne og nysgerrige venter der en stor berigende beløning.

Dette er helt klart den slags musik som bliver bedre og bedre for hver gennemlytning.

PÅ Sukkersjokks hjemmeside:


kan du høre 4 tracks til download.

Enjoy!
Sounddevilman Maj 2007

2 kommentarer:

Sense & nonsense sagde ...

Hej igen BabyMadsen,
Jeg er glad for dine musikanmeldelser + tracks af noget der for mig er udkantsmusik, som jeg aldrig selv ville have faldet over. Jeg håber at du bliver ved, Sounddevilman!
Mon ikke Bente vil nævne din blog i musikugen? Det kunne hun godt gøre.
Hejsan fra OldAnmari

Claus Herlev sagde ...

Halløjsa ForeveryoungAnmari
Tak for de pæne ord.
Det betyder jo at jeg da har
1 læser.
-Og det er da altid en start.